Naar de hoofdinhoud

Gebruik van het Helpcenter

Hoe kom je bij het Helpcenter en hoe kun je zoeken naar de informatie die je nodig hebt?

Jan avatar
Geschreven door Jan
Meer dan 4 jaar geleden bijgewerkt

In CAPP hebben we een Helpcenter geïntegreerd. In het Helpcenter staan artikelen met informatie over het gebruik van CAPP. Het Helpcenter is toegankelijk via Intercom vanuit elke app in CAPP, met uitzondering van de Leeromgeving.

Log in op de CAPP omgeving van de organisatie waar je werkzaam bent.

De URL hiervoor is standaard: ''naam organisatie.capp12.nl''.

Na het inloggen kom je standaard uit in de Leeromgeving app. Indien je toegang hebt tot een andere app in CAPP is het icoon van de app switcher zichtbaar naast je profielfoto. Klik op de app switcher en selecteer de app waar je naar wilt wisselen:

Om het Helpcenter te gebruiken klik je rechts onderin op het roze chaticoon (Intercom)

Vul een zoekterm in bij Vind nu uw antwoord en klik op het pijltje om de zoekopdracht uit te voeren:

Er verschijnen maximaal drie zoekresultaten en de optie Meer resultaten bekijken

Bij elk artikel staat aangegeven voor welke app deze geschreven is.

Klik op een artikel om deze te lezen. Je kunt door een artikel heen scrollen.

Wanneer je het artikel vanuit je browser wil lezen (volledige scherm weergave) klik je op de link.

Het artikel wordt geopend in een nieuw tabbald van je browser:

Wanneer je opzoek bent naar andere informatie of een nieuwe zoekopdracht wil doen in het helpcenter kan dat via de bovenste balk:

Of je kunt opnieuw zoeken via Intercom in CAPP. Klik op het pijltje om terug te gaan:

Geef een nieuwe zoekterm op en klik op het pijltje naar rechts om te zoeken:

Je krijgt nieuwe zoekresultaten te zien:

Was dit een antwoord op uw vraag?